Artykuł sponsorowany

Jak sprawdzić ilość AdBlue w zbiorniku?

Jak sprawdzić ilość AdBlue w zbiorniku?

Wiedza o tym, czy w pojeździe jest wystarczająca ilość AdBlue jest potrzebna, aby móc uruchomić silnik. Równie dobrze jest mieć świadomość, ile cieczy znajduje się w zbiorniku do przechowywania AdBlue. To pomaga zaplanować zakupy, ocenić zużycie w określonej jednostce czasu, a nawet zidentyfikować wyciek lub kradzież. Skorzystaj z porad naszego eksperta i sprawdzaj poziom płynu, tak często, jak potrzebujesz!

Skład AdBlue powoduje, że musi być on odpowiednio transportowany i przechowywany, aby zachował pełnię swoich właściwości. Magazynowanie i wydawanie roztworu można sobie znacznie ułatwić, dzięki użyciu specjalistycznych przyrządów do pomiaru parametrów cieczy. W zbiorniku AdBlue najlepiej wykorzystać urządzenia telemetryczne.

Mierzenie poziomu AdBlue z wykorzystaniem telemetrii

Telemetria wykorzystywana jest do szybkiego kontrolowania poziomu cieczy w zbiornikach. Dzięki przejrzystemu monitoringowi zyskasz możliwość natychmiastowego wyłapania groźnych awarii w zasobach. Pełną kontrolę nad płynami zapewnia przepływ zgromadzonych informacji, do których w każdej chwili można wrócić. Liczniki i przepływomierze stosuje się do odmierzania, monitorowania i dozowania AdBlue, ale również m.in. oleju napędowego, opałowego czy odczynników chemicznych. Aplikacje na Android i iOS wysyłają sygnały alarmowe, umożliwiają zdalną obsługę czujników (w tym sterowanie pracą pompy i pistoletu oraz analizę raportów o zużyciu) za pomocą smartfona lub tabletu. Duży wybór godnych polecenia urządzeń pomiarowych znaleźliśmy bezpośrednio u dystrybutora zbiorników — w sklepie MIM ze Szczecina.

Jazda bez AdBlue czy jest możliwa?

Skoro już wiesz, w jaki sposób mierzyć ilość AdBlue w zbiorniku magazynowym, zastanówmy się, jak to się odbywa w samochodzie. Co wynika z braku płynu i jak system informuje o tym zdarzeniu kierowcę? Nie da się jeździć bez AdBlue silnik nie uruchomi się, a Ty prawdopodobnie zobaczysz komunikat, że: „pojemnik AdBlue jest pusty”. Powiadomienie pojawi się również, gdy poziom w zbiorniku AdBlue będzie już niski. Większość pojazdów z silnikiem diesla wymaga uzupełniania AdBlue co 5000-6500 km, w zależności od silnika. Sprawdź w instrukcji obsługi pojazdu charakterystykę dla Twojej marki i modelu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.